torsdag 12. februar 2009






To stk Wam Bam . Den øverste er strikket i Shine fra Sandnes Garn og den melerte er striket i Balder fra viking Garn

Jeg bruker de hele veien og har nok lagt andre Halsvarmere på vent.


Saggelua til venstre er til ei vennine av den eldste sønnen min (Når den ene får må jo den andre få også)
Lette og greie å strikke og så går det så fort på pinne 6

Det er ikke så lett å få alt til slik jeg vil i denne bloggverden , men jeg lærer hver gang noe nytt. Det var ikke så lett som jeg trodde å sette inn flere bilder i innlegget.







Her kommer endelig pulsvarmerene som jeg strikket i januar..



De er strikket i Fabel på pinne 3.



Tror mønsteret hadde kommet bedre frem hvis jeg hadde brukt enfarvet garn, men pytt, pytt.



Gode å ha på er de.









1 kommentar:

Kelsina sa...

Her var det mye fint. Søte tøfler under her også.